نيروهاي سپاه و بسيج در حوادث اخير بدون سلاح در ميدان بودند

۱۳ بازديد ۰ نظر

خبرفوري:سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: سپاه پاسداران و نيروهاي بسيج بدون سلاح در ميدان حضور پيدا كردند و طبق دستورالعملي كه داشتند براي حفاظت از مراكز حساس بدون سلاح كار دفاع را انجام دادند.

ابوالفضل عمويي در توضيح نشست روز يكشنبه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي به خبرنگاران گفت: جلسه امروز با موضوع بررسي جزييات و ابعاد و تحولات امنيتي و ناآرامي‌هاي كشور با حضور سردار عباس نيلفروشان معاون عمليات سپاه پاسداران برگزار شد.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس يازدهم افزود: پرونده خانم مهسا اميني به شكل تخصصي در كميسيون امور داخلي كشور در حال بررسي و گزارش آن در حال تهيه است. در حوزه ميداني نيز تمركز اصلي با هدايت فرماندهي نيروي انتظامي كشور بوده و سپاه در چارچوب وظايف ذاتي، ابعاد امنيتي موضوع را بررسي كرده است.

عمويي با اشاره به گزارشي كه سردار نيلفروشان در كميسيون ارائه داد، اظهار داشت: بر اساس اين گزارش و ارزيابي امنيتي انجام گرفته، دشمنان فارغ از موضوع مهسا اميني، مترصد فرصتي براي به انحراف كشيدن مطالبات و ايجاد يك فضاي ناامن در كشور بودند و برنامه‌ريزي‌هايي از قبل صورت گرفته است.

مقالات بيشتر:ايمپلنت دندان فوري

متاسفانه جريان نفاق و گروهك‌هاي تجزيه طلب كه وابستگي آنان به دشمنان ايران مسجل است با برنامه ريزي از قبل اقداماتي را صورت دادند و سعي كردند سوالات و ابهامات مردم را به انحراف بكشانند و با حضور خياباني خود شرايط را به سمت ناامني سوق دهند.

وي تصريح كرد: مردم هوشيار و بصير تحت تاثير اين فضاسازي قرار نگرفتند و القاي يك فضاي رواني ناامن موفق نبوده و شاهد افول اغتشاشات هستيم.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه تاكيد كرد: سپاه پاسداران و نيروهاي بسيج بدون سلاح در ميدان حضور پيدا كردند و طبق دستورالعملي كه داشتند براي حفاظت از مراكز حساس بدون تجهزات مسلحانه، كار دفاع را انجام دادند.

گروه‌هايي كه از قبل برنامه‌ريزي داشتند، با سلاح سرد و سلاح‌هاي غير سازماني به نيروهاي مدافع امنيت در كشور حمله كردند و تعدادي از نيروهاي امنيتي كشور صدمه ديدند و مجروح شدند و تحت درمان هستند.

عمويي خاطرنشان كرد: يكي از واكنش‌هاي سپاه اين بوده كه به مقر برنامه‌ريزي فكري جريانات جدايي طلب در اقليم شمال عراق حملات موثري را داشته است، اطلاعات كشورمان نشان مي‌دهد. اين افراد در حال برنامه‌ريزي براي نفوذ و خرابكاري در كشور بودند و اقدام صورت گرفته به موقع بوده و ضربات اساسي به اين گروه‌هاي تجزيه طلب و برانداز زده است.

مقالات ديگر:وكيل غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.