سرقت ميلياردي يك پرستارنما از خانه افراد سالمند

۷۰۸ بازديد ۰ نظر

ايسنا نوشت: ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري زني خبر دادند كه با همدستي دو تن ديگر اقدام به سرقت ۱۵ ميلياردي از خانه افراد سالمند مي‌كردند.

در تاريخ بيستم فروردين ماه امسال مرد مسني به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران مراجعه و اعلام كرد كه مدتي است كه خانمي را از طريق فضاي مجازي براي پرستاري  و  نظافت منزلش استخدام كرده است، اما روز گذشته اين زن پس از حضور در منزلش يك استكان چاي حاوي داروي بيهوشي به او داده و پس از به هوش آمدن متوجه شده كه كارت عابر بانكش حاوي مبلغ شش ميليارد ريال به همراه تعدادي از اموال با ارزش منزلش  سرقت شده است.

در ادامه و با انجام بررسي‌هاي پليسي مشخص شد كه متهم با همكاري راننده يك دستگاه خودروي ۲۰۶ پس از بيهوش كردن مالباخته ، سرقت را انجام داده است و  از محل متواري شده است. با شناسايي مالك خودرو و مخفيگاه وي در محله  نواب، پس از هماهنگي هاي قضائي هر دو متهم در مخفيگاهشان دستگير و در  بازرسي از مخفيگاه آنان  تعدادي اموال سرقتي كشف شد.

مقالات بيشتر:مركز نگهداري سالمندان غرب تهران

با انتقال متهمان به مقر پليس، اين افراد تحت بازجويي قرار گرفتند كه در جريان آن به پنج فقره سرقت به همين شيوه اعتراف كرده و گفتند كه پس از جلب اعتماد مالباختگان و به دست آوردن رمز كارت عابر بانكشان سرقت ها را انجام داده‌اند و با همكاري همدست ديگر شان كه خانم ميانسالي است طلا و سكه خريده اند كه اين زن نيز  در حوالي سيدخندان دستگير شد.

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با تاييد اين خبر اعلام كرد كه اين زن تحت پوشش پرستار اقدام به جلب اعتماد سالخوردگان كرده و از اين طريق تاكنون بيش از ۱۵ ميليارد ريال سرقت انجام داده است. اين پرستار و دو همدستش پس از تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه زندان شدند.

منبع:خبر آنلاين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.