لغو ديد و بازديدهاي عمومي از آسايشگاه كهريزك/ نحوه پرداخت كمك‌هاي مردمي

۱۲ بازديد ۰ نظر

مدير روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك با بيان اينكه تمامي عيادت‌ها و ديد و بازديدهاي عمومي از آسايشگاه لغو است، گفت: تنها سالمندان و معلولاني كه داراي خانواده هستند، ملاقات با خانواده‌هايشان با هماهنگي‌ها و تحت شرايط خاص و با نظارت‌هاي دقيق كارشناسان حوزه بهداشت، درمان و اجتماعي و با كنترل كه آلودگي سرايت پيدا نكند، انجام خواهد شد.

محسن پزشكي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره نحوه ديد و بازديدهاي عمومي اظهار كرد: به جهت شيوع ويروس كرونا و به ويژه موج جديد آن كه از سوي وزارت بهداشت نيز تذكرات لازم داده مي‌شود، در نوروز سال ۱۴۰۰ مانند نوروز سال ۹۹ تمامي ملاقات‌ها در آسايشگاه خيريه كهريزك آزاد نيست.

وي ادامه داد: تمامي عيادت‌ها و ديد و بازديدهاي عمومي لغو است و تنها سالمندان و معلولاني كه داراي خانواده هستند، ملاقات با هماهنگي‌ها و تحت شرايط خاص و با نظارت‌هاي دقيق كارشناسان حوزه بهداشت، درمان و امور اجتماعي و با كنترل كه آلودگي سرايت پيدا نكند، انجام خواهد شد.

مدير روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك در ادامه درباره نحوه پرداخت كمك‌هاي مردمي به موسسه خيريه كهريزك نيز اظهار كرد: نيكوكاران مي‌توانند از طريق شماره حساب آسايشگاه خيريه كهريزك

۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۱۱-۴۹۸۵ كمك‌هاي مردمي خود را پرداخت كنند.

مقالات بيشتر:آسايشگاه سالمندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.